kattfoder-djurplågeri

PÅ sidan          http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=d86d0a11-3523-4a02-bd1e-c5935ddd25ee
skriver signaturen "Gunnelp" detta :

" På länken "pictures of cats" finns en hel del att läsa om både kattraser, uppfödning, sjukdomar och foder. T.o.m om djurskydd och djurrätt. Jag hittade sidan som jag länkar till när jag läste om foder. Nestlé tillverkar flera djurfoder som t.ex. purina, friskies, pro plan. Dessa foder (övriga finns nämnda på länken) bör man inte köpa om man inte vill stödja djurförsök. Det namnges också företag som anses ok ur djurskyddslig synpunkt.

 http://cat-chitchat.pictures-of-cats.org/2008/01/purina-pet-cat-food.html



Författaren till sidan har många åsikter bl.a. finns en del om huruvida man ska ge torrfoder eller ej. Intressant att läsa. Mer oroväckande tycker jag påståendet att vaccinationer skulle orsaka cancer! Har ni hört något om det tidigare?"


Väldigt intresant läsning, sen behöver ju allt inte stämma heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0